Ogromne doświadczenie w projektowaniu wiertnic do każdych warunków eksploatacji pozwoliło producentowi na uwzględnienie wielu aspektów, włącznie z wymogami, dotyczącymi przewozu urządzeń w różnych krajach. Zaprojektowane dla firmy Belarusneft urządzenie składało się z modułów maksymalnie dostosowanych do określonych dla dróg europejskich ograniczeń, co pozwoliło wykorzystać dla części elementów standardowe naczepy z plandeką.
Pracownicy oddziału KRAFTTRANS zajmującej się przewozem ładunków ponadgabarytowych, zaproponowali klientowi na wybór kilka opcji odprawy wwozu wiertnicy, dostarczyli wyczerpujące instrukcje, dotyczące otrzymania wstępnego rozwiązania kwalifikacyjnego oraz zorganizowania strefy kontroli celnej w miejscu instalacji wiertnicy. Ze względu na wielkość i złożoność zamówienia prawie wszystkie samochody były ściśle kontrolowane przez służby niemieckiego Federalnego Urzędu Transportu Drogowego (BAG).
Specjaliści KRAFTTRANS byli obecni przy ładowaniu pierwszych samochodów w celu uzgodnienia wszystkich momentów organizacyjnych, dotyczących rozmieszczenia i mocowania ładunku. Z kolei uzyskaliśmy maksymalne wsparcie od firmy Bentec GmbH w zakresie kontroli mocowania wszystkich kolejnych pojazdów, co pozwoliło znacznie zmniejszyć ryzyka.
Ogółem do przewiezienia wiertnicy zostały zaangażowane 100 ciężarówek, z których z których 76 – to pojazdy specjalne do ładunków ponadgabarytowych i ciężkich, a 24 – to standardowe naczepy z plandeką (82-89m3 i MEGA 100m3). Całkowita masa platformy wiertniczej wynosiła ponad 1800 ton